93% vegantoodete tarbijatest sööb ka liha


Ettevõtte Beyond Meat uuringu kohaselt söövad 93% nende vegantoode tarbijatest ühtlasi liha. Kõrgtehnoloogiline idufirma on viimase aastaga märkimisväärselt kasvanud, sihtides nii veganeid, taimetoitlasi kui ka lihasööjaid.

Firma asutaja Ethan Brown avadas kanalile CNBC Make It antud intervjuus, et statistika ilmnes tarbijauuringu käigus. «Nii et meie kliendid ei osta ainult taimseid tooteid vaid ka lihatooteid, mis oli meie jaoks tõeline läbimurre,» kommenteeris avastust Brown.

25 miljonit taimset burgerit

Lisaks ütles Brown intervjuus, et Beyond Meat on müünud ​​üle 25 miljoni taimset burgeri maailmas. Ettevõtte müügid tegid eelmisel aasta tõelise hüppe ning selle väärtuseks hinnatakse nüüd 550 miljonit dollarit.

Pärast 2016. aasta alguses USA Whole Foods’i kauplustes riiulile jõudmisest on Beyond Meat laienenud üle Ameerika. Tooted on müügil suurtes supermarketites nagu Kroger ja Safeway ning kiirtoidukettides nagu TGI Fridayays ja Carl Jrs. Eelmisel aastal jõudis Beyond Meat ka Inglislmaale ja sealt edasi mitmetesse restoranidesse ja Tesco kauplustesse üle kogu riigi.

Armastatud toidud uues võtmes

«Burger on midagi, mida inimesed armastavad,» ütles Ethan Brown CNBC-le. «Seega me sihtisimegi Ameerika toidukultuuri tuuma. Vaid nii saame kõnetada keskmist tarbijat, kes on huvitatud liha tervislikumatest versioonidest,» lisas Brown.

Taimetoidu viimastest trendidest ja tehnoloogiatest saab kuulda lähemalt 8. oktoobril Tallinnas.

Allikas: Plant Based News